14 Mart 2013 Perşembe

Sigaradan Kurtulmam Şart

Birkaç haftadır sırtımdaki ağrılar sebebiyle hayatım felç olmuştu adeta. Keyif alamıyordum resmen hayattan.

Ağrı kesiciler, kremler, kas gevşeticiler hiçbiri tam olarak geçirmedi. Artık moral olarak çökmüştüm. Dayanamadım ve bir kaç gün önce hastaneye gittim.

Doktor, önemli birşeyimin olmadığını söyledi verdiği ilaçları kullanmamı söyledi. Ben de biraz mutlu oldum önemli birşeyimin olmadığını öğrenince.

Sonra bir de ciğer filmi çektireyim gelmişken dedim. Bakalım ne haldeyiz diyerek. Fakat demez olaydım yahu.
Çektirdim filmi geldim doktorun yanına ve aramızdaki diyalog :

-Sigara kullanıyor musun ?

- Evet.

-Artık kullanmıyorsun !


O an da ne ağrı kaldı ne bir sızı. Birden bire pat diye yapılır mı lan bu ! Nefes yollarında mı bir yerlerde genişleme olmuş dediğine göre.

Ben de şimdi bırakmaya çalışıyorum :( Birden bırakamadım ama günde bir paket içerken artık 3 4 sigaraya düşürdüm. En fazla 5'i gördüm işte. Bu bile benim için başarı. Lakin en kısa zamanda bırakmam gerekiyor bu illeti sağlık önemli arkadaş !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder