14 Mart 2013 Perşembe

İnternet'in Nimetleri :)

Şimdi öncelikle konu ne onu söylemek istiyorum. Konu benim Php'yi öğrenmeye karar vermem, Öğrenme Sürecim vs. Genel anlamda bu yani :)

Olaya gelicek olursak, bu web programlama dilini öğrenmek adına önümüzdeki günlerde kitap almayı düşünüyorum. Onu da sırf elimin altında somut bir kaynak olsun diye alacağım. Yoksa internet artık öyle bir hal aldı ki kitaba gerek yok bile diyebilirim :)

İnternetten denk geldiğim bir sürü videolu eğitimler, onun dışında yazılı kaynaklar çok geniş gerçekten. Özellikle Php için Türkçe kaynak sıkıntısı çekiyorum diyen en ala yalancıdır. :)

Önümüzdeki günlerde takip etmekte olduğum kaynakları paylaşıcam her birinde kendinize katacağınız çok sağlam bilgiler var. Takipte kalın :)

1 yorum:

  1. Merhaba arkadaşlar

    Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. incir.com bünyesinde
    bir site açtım her çeşit ürünün bulunduğu bir site yaklaşık 80000 ürün var şu anda.
    sizden ricam siteyi inceleyip fikirlerinizi söyleyebilirmisiniz
    mesela sitenin ismi, tasarımı kısacası her yönüyle nasıl olduğu konusunda fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim

    site: http://www.tazegeldi.net/

    teşekkürler

    YanıtlaSil